PERIDEC schermvoorbeelden

Hier ziet u enkele schermvoorbeelden van PERIDEC. Niet alle schermen zijn getoond, download de gratis demo versie en u kunt alle schermen bekijken.

 

CLIENT GEGEVENS

PeriDec heeft alle noodzakelijke invoervelden om een factuur te maken tot zijn beschikking. Uiteraard hoeven niet alle velden verplicht ingevuld te worden. Dit alles zonder gebruik te maken van een lastig menu. Hieronder ziet u het voorbeeld om de client gegevens te wijzigen.

Het PERIDEC contact invoerscherm

NIEUWE FACTUUR MAKEN

Een factuur maken gaat vervolgens heel eenvoudig. “Dubbel klik” op naam van de client of indien u dat makkelijker vindt druk op de knop “Maak factuur en print”. Vul het bedrag in (pas eventueel de factuur of consult datum aan) en u bent klaar. Het enige wat u nog maar hoeft te doen is op de knop drukken “Opslaan en print”! 

Het PERIDEC factuur invoerscherm

DASHBOARD FUNCTIE

Het dashboard van PERIDEC……

 

Het dashboard van PERIDEC

PRODUCTEN en DIENSTEN

 

Nog verwerken… 

 

 

PERIDEC producten en diensten invoerscherm

AGENDA

De agenda functie

PERIDEC agenda afspraken

RINTEN FACTUUR

 

Als laatste controle kunt u het papier zoals het wordt geprint nog even op het scherm bekijken. Mochten de letters te groot of te klein zijn dan kan de beeld grootte heel eenvoudig worden aangepast. Standaard worden er 2 afdrukken gemaakt van deze factuur, een voor u en een voor de client. Uiteraard kunt u dat instellen. Verder kunt u hier ook de keuze maken om de factuur te mailen naar de client of te bewaren als een zogenaamd PDF bestand. Al deze handige functionaliteit bevindt zich op 1 scherm! ( Er zijn meerdere factuur-layouts beschikbaar in PeriDec, dit afhankelijk van uw beroepsvereniging of uw vrije keuze).

 Print factuur – PeriDec facturering

Klik hier voor een factuur voorbeeld van: PERIDEC (standaard layout), BATC en UVIT!

 

 

 

PROGRAMMA INSTELLINGEN

 

Op het hoofdscherm bevindt zich rechtsonderaan de knop “INSTELLINGEN”. Wees gerust dit is geen technische priet-praat maar geeft u de mogelijkheden om in slechts enkele eenvoudige stappen het programma aan te passen naar uw praktijk wensen. Hieronder ziet u al de mogelijkheden die betrekking hebben op uw praktijk.

Je wilt bij het maken van een factuur niet alles blijven herhalen, dat moet met 1 dubbel klik geregeld zijn. Daarom is het mogelijk dingen die als ‘standaard’ worden beschouwd hier in te voeren. Zoals de consult-/factuuromschrijving of uw bankgegevens die onderaan de factuur verschijnen.

 

 

Er zijn therapeuten die de behoefte hebben om consulten ‘op te sparen’ tot het einde van de maand en dan pas de factuur uit te printen. U kunt in dit geval het aantal nota’s per factuur aanpassen. Tevens kan het factuurnummer (is uw betalingskenmerk) voorzien worden van een voorvoegsel zodat clienten niet direct het aantal tussenliggende consulten kan achterhalen.

 

 

BACKUP

 

Telkens als u PeriDec afsluit wordt er een backup gemaakt van al uw gegevens. U dient er natuurlijk zelf voor te zorgen dat deze backup gegevens veilig gesteld worden. Om het extra makkelijk te maken kunt u de backup gegevens ook mailen!

 

 

 

UITVOER NAAR EXCEL

 

Om het geheel compleet te maken kunt u de facturen ook nog naar Microsoft Excel exporteren. Dan kunt u of uw boekhouder ermee verder aan de slag!